Termeni și condiții

Magazinul online este operat de SC Carbreaker Henea SRL-D, cu sediul social în Broscăuți 260, Broscăuți, Județul Botoșani, CIF / CUI: RO32071310, nr. înregistrare Registrul Comerțului: J07/231/2013, telefon: 0746092863 și email: contact@carbreaker.ro. Prin folosirea acestui site clienții își asumă cunoașterea și respectarea următoarelor termeni și condiții.

Politica de livrare a produselor

Produsele comandate pe acest site sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat cu care societatea noastră are contract de colaborare, respectiv Fan Curier și Urgent Cargus.

Costul de livrare diferă în funcție de greutatea piesei comandate. Pentru comunicarea costului final al transportului clienții vor fi contactați în cel mai scurt timp după crearea comenzii. Comanda nu se va livra până când clientul nu-și dă acordul asupra costului final de livrare.

Pentru a afla o estimare de cost înainte de a face comanda, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul chatului de pe site sau a informațiilor de pe pagina de contact.

Comenzile cu o valoare mai mare de 1500 lei vor fi livrate gratuit, indiferent de greutate.

Comenzile dvs se pot ridica și personal, în mod gratuit, de la una dintre locațiile Carbreaker prezentate pe pagina de contact.

Cum comand

Pentru a comanda produsele dorite trebuie să urmați câțiva pași simpli:

  1. Identificați piesa pe care o doriți prin intermediul filtrului disponibil pe pagina principală sau în bara din stânga / dreapta pe alte pagini. De asemenea, mai puteți utiliza și pagina MĂRCI AUTO pentru a vedea ce piese sunt disponibile pentru marca auto care vă interesează.
  2. Adăugați piesa sau piesele dorite în coșul de cumpărături și începeți procesul de comandă prin click pe iconița de coș din meniul principal. Selectați FINALIZARE sau VEZI COȘUL pentru pasul următor.
  3. Pe pagina de PLATĂ trebuie să completați formularul de comandă cu toate informațiile cerute, să bifați că acceptați prezenții termeni și condiții și să dați click pe butonul PLASEAZĂ COMANDĂ.
  4. Se va încărca o pagină de mulțumire cu detaliile comenzii, iar chitanța aferentă o veți primi prin email.
  5. Veți fi contactat telefonic în cel mai scurt timp de unul dintre colegii noștri pentru confirmarea comenzii, a stocului și a prețului de livrare.

Plata cu cardul

Plățile cu cardul de pe site-ul carbreaker.ro sunt gestionate prin procesatorul de plăți EuPlătesc și sunt tranzacții 100% sigure deoarece se folosesc tranzacții 3D Secure.

Se pot folosi carduri Maestro, Visa sau MasterCard.

Politica de înlocuire, retur și rambursare

Înlocuirea produselor

În cazurile în care constatați că produsele cumpărate nu se potrivesc pentru scopul dvs. vă oferim posibilitatea de a le înlocui în cel mai scurt timp. Încercăm să facem acest proces în maxim 3 zile lucrătoare din momentul în care ne anunțați că doriți înlocuirea produsului.

Returul și rambursarea produselor

Aveți 30 de zile la dispoziție pentru a ne contacta și a cere rambursarea sau înlocurea produselor comandate, indiferent de motivul dvs. Ne străduim să rambursăm banii sau să înlocuim produsele în maxim 3 zile lucrătoare după primirea produsului și constatarea stării acestuia. Produsele trebuie să se afle în starea în care au fost trimise pentru a putea fi primite înapoi și pentru a se rambursa banii.

Costurile de transport pentru returul produselor vor fi suportate de client.

Contact pentru reclamații, sesizări, retur produse

Folosiți oricând informațiile de pe pagina de contact pentru a lua legătura cu noi în scopul de a reclama sau de a sesiza anumite nereguli. De asemenea, vă stăm la dispoziție și pentru cerințele de retur ale produselor selectate, tot prin intermediul paginii de contact.

Garanție

Fiecare produs vândut vine cu certificat de garanție și factură de achiziție. Aceste documente trebuie păstrate de client și prezentate în caz de nevoie. Fără ele orice cereri nu se pot onora.

Garanția oferită de compania noastră este cuprinsă între 45 și 100 de zile, în funcție de piesa dorită. Dacă produsele cumpărate de dvs în această perioadă au defecte de funcționare sau fabricație ele pot fi înlocuite sau valoarea lor poate fi rambursată la cerere.

Garanția nu este valabilă în următoarele situații:

  • piesa cumpărată nu a fost montată într-un service autorizat RAR
  • clientul nu prezintă documentele necesare: factura de achiziție, certificatul de garanție, dovada montării piesei într-un service autorizat RAR, defecțiunea, copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului și copia certificatului care atestă inspecția tehnică a autovehiculului.
  • uzarea piesei ca urmare a folosirii sale neconforme cu standardele recomandate de utilizator
  • montarea pieselor electronice, a pieselor care funcționează în ulei sau a pompelor de servodirecție în alt loc decât la un reprezentant al producătorului auto
  • defecte ale piesei ca rezultat al montajului deficitar
  • suprasolicitarea sau folosirea incorectă a mașinii pe care a fost montată piesa
  • utilizări ale piesei pentru alte scopuri decât cele specificate de producător
  • solicitări aduse în afara perioadei de garanție specificată pentru piesa comandată
  • avarii aduse autovehiculului pe care s-a montat piesa comandată
  • piesa returnată are lipsuri, a fost demontată sau are sigiliile rupte
  • prezența urmelor de zgârieturi sau orice alte pagube aduse la integritatea piesei după momentul în care aceasta intră în posesia cumpărătorului

Pentru returnarea pieselor aflate în garanție vă rugăm să ne contactați la informațiile de pe pagina de contact.

Închide meniul
×

Cart